Search
środa 26 Wrzesień 2018
  • :
  • :

Zdrowie witaminy antybiotyki

Przyznasz zapewne, iż nie najlepszy sposób konsumpcji, czyli nasza powszechna dieta jest jedną z podstawowych etiologii (po pykaniu tytoniu) powstawania patologii (czyli chorób). Więc jak należy odżywiać, by zabezpieczać się się przed nimi? – Trzeba jadać sporo więcej pożywienia bogatego w błonnik. W szczególności takiej, jak: pełne ziarno zbóż, nasiona, warzywa i owoce. To zdecydowanie niezbędny składnik diety. Błonnik „wymiata” z jelit toksyczne, kancerogenne produkty, przyczynia się do łatwego przesuwania się pokarmu przez jelita, co staje się powodem, że zmniejsza się okres kontaktu szkodliwych produktów rozkładu ze ściankami jelit. O tym musi pamiętać każdy, kto stosuje zdrowe odżywianie i dopasowane diety. Nie zwracanie uwagi na te elementy powoduje istotne zagrożenia zdrowotne. – Należy zwiększyć spożycie pokarmu ze znaczną zawartością witamin, a szczególnie witaminy C, E, A i z grupy B. To wszakże też zdrowa żywność i dieta jej wymaga. Pisze o tym Krzysztof Abramek w swojej książce o witaminach.  Zdrowe odżywianie to jedzenie także takich jarzyn jak: marchewka, pomidory, szpinak, jarmuż, sałata, pietruszka, szczypior, koperek, czyli jarzyny pomarańczowo-żółte i ciemnozielone. Dodatkowo, zawierają dużo witaminy A: tran, wątroby ryb, i inne ich podroby. I to też może być zdrowa żywność. – Jadać większe ilości określanej jako żywność ekologiczna i zdrowa żywność, czyli pozbawionej konserwantów, koloryzatorów i produkowanych organicznymi technikami. Koniecznie staraj się dostarczać organizmowi produktów z zawartością dużo witaminy C. Tego wymaga zdrowy styl życia. Antybiotyki nie będą potrzebne jeśli będziesz jadać bogate w tę witaminę są jarzyny zwłaszcza cytrusy, zielona papryka, owoce róży, nawet antybiotyki w ciąży . Zdrowe odżywianie to przede wszystkim zdrowa żywność. Należy jadać dużo warzyw, potrzebuje tego każda dieta. Zdrowa żywność to także: dobrze znany kalafior, brukselka, czerwona kapusta, czy tzw. „modra” (czerwona – fioletowa) w postaci surówek i sałatek. Nie bój się wcale tłuszczy! One są konieczne dla organizmu. Najgorsze tłuszcze to głównie te z supermarketu rafinowane i szkodliwe tłuszcze domieszkowane do margarynowo-masłowych i stosowane w wytwarzaniu margaryny i masła roślinnego. Zdrowy styl życia to nie z tymi elementami diety. Dieta w której są używane te składniki służy powstawaniu m.in. miażdżycy, raka piersi, jelita grubego i prostaty. W szczególności należy unikać smażenia i pieczenia na olejach z marketów. Dobrze ustawiona dieta to wszak podstawa zdrowia. Antybiotyki możesz spokojnie omijać.